97 üniversiteden 1002 takım ve 2 bin 500’den fazla öğrenci, Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirleriyle yarıştı. bizz@kampüs’teki yarışmada ilk 3’e giren takımlar 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı.
bizz@kampüs’te her yıl farklı bir Ülker markası için fikirler üretiliyor. Bu yıl da 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin 2-3 kişilik takımlar kurarak Ülker Çizi için yarıştı.
Türkiye’deki 97 üniversiteden 2 bin 500’den fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada Süleyman Demirel Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü öğrencileri Tutku Rüya Göktaş ve Ertuğrul Cenikli’nin yer aldığı Red Ideas takımının projesi birinciliğe layık görüldü. Yarışmada, Kadir Has Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım / Reklamcılık bölümü öğrencileri Betül Sena Dik ve Ömer Faruk Dişçeken’in kurduğu PRslay takımının projesi ikinci, Beykent Üniversitesi Görsel İletişimi ve Tasarımı bölümü öğrencileri Hümeyra Köroğlu, Dilruba Turpculu ve Seda Akbulut’un takımı Aşure Takımı üçüncü oldu.
Toplam 165 bin TL’lik para ödüllü yarışmada birinciliği kazanan takım 60 bin TL, ikinciliği kazanan takım 55 bin TL, üçüncülüğü kazanan takım 50 bin TL’nin sahibi oldu. İlk 3’e giren takımlar uzun dönem staj hakkı da kazandı.
BİLGİYİ PROJEYE DÖNÜŞTÜRDÜLER
“bizz@kampüs” yarışmasında heyecan verici projelerle karşılaşmaktan mutluluk duyduklarını belirten Ülker CEO’su Mete Buyurgan, şunları söyledi:
“Gençlerimiz ilk başvurularıyla başlayan beş aylık süreçte aldıkları bilgileri değerlendirip, araştırmalar yapıp, okul hayatında öğrendikleriyle harmanlayıp projeye dönüştürdüler. Finale kalanlar jüriyi en iyisi olduklarına ikna etmeye çalıştı. Bu projelerin her biri iş yaşamında gençlerimizin çalıştığımız alanlara neler katabileceğini bize gösteriyor.”
patronlardunyasi.com