Hayatı kolaylaştıran fikirleri yaratıcı tasarımlarla buluşturan Bien’in Academia çatısı altında mağaza satış temsilcilerinin gelişimine katkı sağlamak hedefiyle hayata geçirdiği Marka Elçileri Eğitim Programı’nın son dönemi de tamamlandı. Yoğun ilgi gören eğitimler kapsamında 23 ilden 200 marka elçisi ağırlandı.
Türkiye ve dünya yapı sektörünün önde gelen markalarından Bien, yeniliği ve sürekli gelişimi görev edinerek hayata geçirdiği Academia çatısı altında gerçekleştirdiği farklı eğitim programıyla sektöre katkıda bulunmaya devam ediyor. Bu eğitimlerden biri de Marka Elçileri Eğitim Programı… Bu eğitimle Bien, markasının satış noktalarında müşteriyle temas eden yüzü olan satış temsilcilerinin gelişimini hedefliyor. Şubat ayında ilk kez düzenlenen Marka Elçileri Eğitim Programı’na bugüne kadar 23 ilden 200 marka elçisi katıldı. Ay boyunca devam eden eğitimlerde iletişim süreçlerine dair konular ele alındı. Ayrıca Bien’in Bilecik ve Bozüyük’te yer alan 3 farklı üretim kampüsü ziyaret eden katılımcılara ürünler ve üretim süreçleri hakkında bilgiler verildi.
Satış temsilcilerinin markaların büyümesinde, müşteri memnuniyetinde kilit bir role sahip olduğunu söyleyen Bien Pazarlama Direktörü Sümer Durmaz, Marka Elçileri Eğitim Programı’nı da bu bilinçle hayata geçirdiklerinin altını çizdi. Eğitime yoğun bir ilgi olduğunu belirten Durmaz, “Bien olarak, standartların yarattığı sınırlarda değil, hayallerin genişleyebildiği ölçüde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sektörümüzün gelişimi Ar-Ge, Ür-Ge, inovasyon kadar güçlü insan kaynağından da geçiyor. Biz de bu eğitimlerle sektör hakkında bilgili, gelişmelerden haberdar, iletişimi güçlü marka elçileri yetiştirmeyi hedefledik. Bu kapsamda, şimdiye kadar ülkemizin 23 farklı ilinden yüzlerce marka elçisine ulaştık. Önümüzdeki günlerde gerçekleştireceğimiz yeni eğitimlerle sektörümüze katkı sağlamaya devam edeceğiz” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı