Dev market zinciri isim değişikliğine gidiyor!

Tarım Kredi Marketleri, genç kuşağı hedef alan yeni stratejisiyle değişim sürecine giriyor. Açılacak yeni mağazalar “KOOP” adıyla müşterilere hizmet verecek. Yerli üretim ve çiftçi desteğiyle öne çıkan zincir, gençleri bu yaklaşımla buluşturmayı amaçlıyor.

YENİ ŞUBELER “KOOP” OLARAK HİZMET VERECEK

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, tüketici alışkanlıklarındaki değişime ayak uydurmak ve genç nesli mağazalara çekmek için değişime gidiyor. Genel Müdür Varol Halepli, 2025 hedeflerini bir basın toplantısında duyurdu. Bu çerçevede, zincirin yeni mağazaları “KOOP” adıyla faaliyet gösterecek.

STRATEJİ GENÇ TÜKETİCİYİ DE HEDEFLİYOR

Türkiye genelinde 4.500 satış noktasına ulaştıklarını belirten Halepli, İstanbul’da 391 mağazaları olduğunu açıkladı. Halepli, hızlı büyüme odaklı olduklarını vurgulayarak, mevcut müşteri kitlesinin çoğunlukla orta ve üst yaş grubundan oluştuğunu ancak yeni stratejiler geliştirerek gençleri de hedef aldıklarını belirtti. Bu kapsamda, “KOOP” mağazalarıyla genç alışveriş tutkunlarının dikkatini çekmeyi planladıklarını ifade etti. Halepli, “Genç tüketicilerle etkileşim kurarak alışkanlık edinmek istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin isteklerine yönelik olarak şekillendiriyoruz” şeklinde konuştu.

KOOPERATİF YAPISI EN ÖNEMLİ FARK

Halepli, diğer market zincirlerinden ayrıştıkları en belirgin noktanın üreticiyle doğrudan ilişki kurmaları olduğunu vurguladı. “Biz Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Halkımız doğallığı önemsiyor. Tüketici, üreticiden doğrudan satın aldığı ürüne güveniyor. Bu sebeple kooperatif bilinci bizim için oldukça mühim” diyerek konuştu.

ÜRETİCİ VE TÜKETİCİYE EŞ ZAMANLI DESTEK

ESAS GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ ÖNE ÇIKIYOR

2024 itibarıyla market ürünlerinin %65’inin kendi iştirakleri tarafından üretildiğini belirten Halepli, özellikle bakliyat ve süt ürünlerinde güvenilir olduklarını dile getirdi. Ayrıca, “Temel gıda ve süt ürünleri bizim en güçlü alanlarımız. Peynir ve tereyağı konusunda Türkiye’nin en uygun fiyatlı markasıyız” açıklamasında bulundu.

Related Posts

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası ikinci enflasyon rapor tarihi açıklandı!

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası ikinci enflasyon raporunu kamuoyuyla paylaşmaya hazırlanıyor. Yapılacak toplantıya Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası Başkanı Fatih Karahan başkanlık edecek.

Otomobil sektörüne fırtına gibi girmişti şimdi üretimi durduruldu

Tesla, popüler Model Y crossover’ına olan talebin değişmesinin ardından Austin, Teksas’taki fabrikasında üretimi ayarlıyor. Çalışanların açıkladığı bilgilere göre şirket, Model Y montaj hattında çalışan işçilerden temizlik ve eğitim görevleri için …

CeyBer Dıgıtal genel müdürlüğüne Funda Seyrek atandı

Yapay zekâ destekli müşteri deneyimi teknolojileri üreten CeyBer Digital, Funda Seyrek’in genel müdür olarak atandığını duyurdu.

Mahfi Eğilmez açıkladı: İhracat artarken kazanç neden sabit?

Eski Hazine Müsteşarı İktisatçı Mahfi Eğilmez Türkiye ekonomisine ilişkin değerlendirmelerini sürdürüyor. Eğilmez’in gündeminde bu kez, dış ticaret vardı. Ekonomist Dr. Mahfi Eğilmez, kendi adını taşıyan blogunda yayımladığı “Dış Ticaretin Durumu …

ABD’den Çinli şirket tehdidi: O markanın kullanımı suç sayılabilir!

ABD yönetimi, Çin’in yapay zeka çipleri üretimindeki hızla ilerlemesine karşı yeni uyarılar yaparak önlemlerini sıkılaştırıyor. Huawei’nin üretmiş olduğu yapay zeka çiplerinin, ABD’nin teknoloji ihracat kurallarını ihlal edebileceği belirtiliyor. Bu gelişmeler, ABD’nin küresel teknoloji arenasındaki rekabeti etkileme çabalarının bir parçası olarak öne çıkıyor.

Buğdayda ilk hasat yapıldı; kilosu 17 liradan satıldı

Türkiye’nin hububat ve bakliyat ihtiyacının önemli bir bölümünün karşılandığı 3 milyon dönümlük verimli araziye sahip Mardin’de, sezonun ilk buğday hasadı Kızıltepe Ovası’nda gerçekleştirildi. Hasattan elde edilen buğday, kamyonlara yüklenip …